New Yorker
Wszystko zaczęło się w 1971 roku, we Flensbergu – mieście portowym w północnych Niemczech. W tym to roku otwarto pierwszy sklep z dżinsami, które do dziś odznaczają się własnym i niepowtarzalnym stylem. Obecnie sieć posiada ponad 755 sklepów zlokalizowanych w 27 krajach. Firma jest właścicielem tak popularnych marek jak: Amisu, Censored, Fishbone, Sister i Smog. Jest tak znaną i bardzo dobrze kojarzoną marką wśród swoich odbiorców, że jej filie spotkać można tylko i wyłącznie w najbardziej atrakcyjnych handlowo miejscach, w najważniejszych centrach handlowych.
Firma chce uzyskać pozycję „1A” najbardziej uczęszczanych stref dla pieszych i rejonów śródmiejskich lub też centrów handlowych, które mogą zapewnić duże powierzchnie sprzedażowe jak i atrakcyjny zestaw branż. Przy każdym nowym wejściu na rynek ważne jest, by uwzględnić kulturalne uwarunkowania kraju i aby celowo wpływać na różne obyczaje klientów. W ten sposób New Yorker może tworzyć globalny image z regionalnymi cechami klientów z różnych krajów.
New Yorker to specyficzna sieć sklepów, w których każdy młody człowiek, nawet o najbardziej wyszukanych gustach, znajdzie z pewnością coś dla siebie. Gdyż koncepcja marki została stworzona właśnie z myślą o młodych ludziach. Firma posiada rozbudowane kontakty w świecie mody, dlatego kolekcje charakteryzują się starannością doboru do sezonu i dopracowane są w każdym szczególe. Przeważająca cześć oferty składa się z mody młodzieżowej, jeansowej, sportowej i street wear, dla młodej, świadomej trendów, grupy docelowej, a uzupełnia ją szeroka gama akcesoriów oraz bielizny.
New Yorker to firmowane własnymi markami jasne modowe przesłanie. Asortyment New Yorker posiada bardzo korzystną relację jakości do ceny, co jest bardzo ważne dla klientów, którzy bardzo często podkreślają, że oprócz możliwości zakupu ubrań, które są trendy, mogą korzystać z atrakcyjnych cen. Co więcej, jeżeli spojrzeć na wyniki badań, to marka New Yorker zalicza się do Top Ten najbardziej pożądanych miejsc zakupów wśród młodzieży. Ponadto należy do przedsiębiorstw, z którymi grupa docelowa najszybciej deklaruje emocjonalny związek.
New Yorker zagościł w Polsce na dobre w roku 1998. Pierwszy sklep został otwarty w stolicy Wielkopolski – w Poznaniu, gdzie dziś znajduje się polska siedziba firmy. W naszym kraju marka posiada ponad 60 filii i stale się rozwija, dzięki bardzo dobremu produktowi i jasnej, klarownej strategii.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.