Jack Wolfskin
Jack Wolfskin jest niemieckim producentem sprzętu i odzieży turystycznej. Firma została założona w 1981 roku i od razu zaczęła odnosić sukcesy w branży odzieży outdoorowej dla każdego amatora wspinaczek górskich, białego szaleństwa. Po prostu każdego, kto lubi aktywnie spędzać swój wolny czas.
Istniejący od 1981 roku potentat odzieżowy produkuje przede wszystkim odzież, ale i sprzęt oraz obuwie typowo turystyczne – dla bardziej lub mniej aktywnych klientów. Jedni używają go do chodzenia, niemal wyczynowego, po górach, inni traktują ten element garderoby, jako kolejną część casualowego stroju miejskiego.
Jest to marka posiadająca bardzo dobre produkty pod względem gatunkowym, cieszące się ogromnym powodzeniem u zwolenników takich firm jak North Face, High Mountain czy Campus.
Materiały, z których szyte są poszczególne kolekcje oraz rodzaje asortymentu wchodzącego w skład oferty, prezentowane są pod postacią wyselekcjonowanych tkanin przeznaczonych tylko i wyłącznie dla danych produktów. Czym innym charakteryzuje się struktura materiału przeznaczonego do uszycia plecaka czy torby, a czym innym struktura przeznaczona do tworzenia odzieży „oddychającej” czy trwałych, skórzanych butów.
Jack Wolfskin przykłada olbrzymią wagę do takich detali z tego prostego względu, że klienci marki rozsiani są po całym świecie. Nie muszą wspinać się na najwyższe szczyty, wystarczy różnica temperatur, inny klimat i już mają powód, aby wybrać inną odzież czy obuwie, aniżeli klienci po drugiej stronie globu, zamieszkujący, powiedzmy cieplejszy kraj, mniej deszczowy, itp.
Nie zmienia to w żaden sposób faktu, że firma z Niemiec cały czas dąży do tworzenia mody na zdrowy i aktywny tryb życia, poprzez propagowanie jednego z jego głównych elementów, czyli odpowiednio dobranej odzieży i całego ekwipunku dla aktywnego turysty.
W portfolio marki znajdziemy wszystkie niezbędne elementy garderoby do wędrówek górskich, ale i używane na co dzień koszulki, wytrzymałe i wygodne obuwie oraz sukienki. Dzięki takiemu podejściu do kreowania marki firma określiła swą misję i wizję, jako producenta asortymentu podążającego za najnowszymi trendami mody. Efekt tego posunięcia jest taki, że przybywa jej klientów, którzy dotychczas nie widzieli dla siebie oferty, a po lekkim jej odświeżeniu przez Jack Wolfskin, w końcu otrzymali to, na czym im w pełni zależało.
Ogromne powodzenie Jack Wolfskin można mierzyć także ilością otwartych sklepów na całym świecie, których jest ponad 2400 i cały czas ta liczba wzrasta.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.