Mango Man x Mistral
Mango man, we współpracy z legendarną marką modową mistral, wprowadza kolekcję inspirowaną latami 90. Kolekcja z limitowanej edycji dostępna będzie w wybranych sklepach stacjonarnych oraz sklepie online od 3 czerwca. Znajdzie się w niej ponad 30 ubrań, w tym akcesoria w stylu retro, takie jak torebki nerki i czapki w stylu bucket.
Mango Man x Mistral
Kultowa szwajcarska marka jest pionierem w sektorze sportów wodnych, a swoją sławę zyskała w latach 80. i 90., dzięki wykorzystywaniu w projektach bardzo odważnych kolorów, technicznych materiałów i kreatywnych wzorów. Zgodnie z koncepcją kolekcji „inspirowanej latami 90.” Mango dokonało przeglądu archiwalnych projektów firmy Mistral, aby stworzyć ubrania odzwierciedlające ducha tamtego okresu ze współczesnej perspektywy.
Kolekcja bogata jest zarówno w typowo letnie ubrania, jak i aktualny streetwear – znajdziemy w niej między innymi spodenki, koszulki, bluzy i ubrania na plażę, a także wodoodporne etui na telefon oraz akcesoria w stylu retro, takie jak torebki nerki, sznurki do okularów słonecznych i czapki o modnym fasonie bucket. Intensywne barwy czerwieni, świetliste odcienie niebieskiego i neonowa żółć zostały połączone w zaskakujących krojach i wzorach, składając hołd stylowi lat 90.
Mango Man Lato 2019
Kolekcja, pozostając wierną aktywnemu charakterowi marki Mistral, została wzbogacona o elementy techniczne, takie jak nieprzemakalne podszewki, neoprenowe paski oraz inne rozwiązania przydatne dla osób prowadzących sportowy styl życia.
„Mango Man wkracza na nowe tereny i planuje w najbliższym czasie ogłosić kolejne projekty współprac. Mistral jest idealnym partnerem, aby wypuścić nową, limitowaną linię odzieżową. Połączyliśmy siły, aby stworzyć kolekcję inspirowaną latami 90., obejmującą zarówno fantastyczne ubrania na plażę, jak i streetwear”. Jan Rivera Bosch, dyrektor ds. wizerunku Mango
„W idealnej harmonii i z zachowaniem aktualnych trendów, Mango Man zaczerpnęło inspiracji z ikonicznych kreacji »w stylu Mistral« z lat 90. W efekcie powstała kolekcja wiosna-lato 2019, będąca mieszanką ubrań i akcesoriów w intensywnych kolorach, inspirowanych mistralowym wiatrem oraz Morzem Śródziemnym, z których Mistral może być dumny. Nasza marka zawsze wyprzedzała swoje czasy i do dzisiaj pozostaje źródłem inspiracji, jeśli chodzi o intensywne kolory i styl. Pozostajemy wierni swojemu mottu »Water life and living« w każdej dziedzinie, czy to w modzie ulicznej, plażowej, czy też w sportach wodnych”. Ado Huisman, CEO Mistral Internacional
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.