#beanICON Mango
Mango współpracując z charakterystycznymi osobistościami ze świata mody i kultury pokazuje, że w kwestii stylu najlepszym doradcą jest nasza osobowość.
Fotograf Dan Martensen zrealizował wyjątkowe sesje zdjęciowe z Jeanne Damas, Veroniką Heilbrunner, Pernille Teisbaek, André Saraivą, Justinem O’Sheą i Shuheiem Nishiguchim. Za scenerie posłużyły takie miasta jak Londyn, Tokio, Kopenhaga i Paryż.
#BEanICON
Mango prezentuje kampanię #BEanICON, która podkreśla wartości związane z osobowością ludzką i jej niezaprzeczalną unikalnością. W tym celu marka wybrała sześć ikon stylu, influencerów i projektantów, do wspólnego udziału w najnowszej kampanii.
W wyjątkowej sesji, każdy z bohaterów pokazuje stylizacje z kolekcji Mango na sezon jesień-zima 2019, które najlepiej odzwierciedlają jego osobowość. Efektem jest kampania, która dowodzi, że w globalnej, nieograniczonej modzie jest miejsce dla każdego stylu. Jednocześnie stanowi ona manifest marki, która zaprasza nas do określenia własnego stylu za pomocą swoich kolekcji.
Mango girls
Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner i Pernille Teisbaek to trzy kobiety występujące w kampanii. Każda z nich prezentuje zaproponowane im trendy we własnym, charakterystycznym stylu, odmiennym od reszty. Jeanne, która współpracowała z Mango przy różnych kampaniach, odzwierciedla Paryż, który nosi głęboko w sercu. Reprezentuje styl très chic, który nadaje szyku jesiennym stylizacjom. Veronika Heilbrunner, jedna z #Mangogirls, proponuje nam zaskakujące zestawy na każdą porę dnia i przypomina nam, że zasady są po to, żeby je łamać. Z kolei stylizacje Pernille inspirowane skandynawskim minimalizmem są bezpiecznym wyborem na co dzień.
Mango Man
W modzie męskiej trzy światowe ikony pokazują, że wszystkie połączenia są możliwe. André Saraiva, słynny graficiarz i współtwórca kapsułowej kolekcji André x Mango dla Mango Man, stawia na fuzję międzynarodowych trendów. Justin O’Shea, projektant i partner Veroniki Heilbrunner, daje wskazówki, jak uniknąć nudy w stylizacjach dla biznesmenów. Justinowi ikonicznego stylu z pewnością nadają jego tatuaże, które są jedyne w swoim rodzaju. Z kolei dyrektor modowy Shuhei Nishiguchi, którego wizerunek znamy ze zdjęć street style, przekłada swoją wiedzę o modzie na współczesną wizję męskiego ubioru.
Słynny fotograf Dan Martensen wykonał zdjęcia promujące kolekcję w miastach, w których mieszkają jej bohaterowie. Tym chce pokazać ich otoczenie, życie i źródła inspiracji. Tak też Londyn, Kopenhaga, Tokio i Paryż stały się scenerią dla tej wyjątkowej kampanii.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.