Eytys x H&M
Szwedzkie marki modowe H&M i Eytys połączyły siły w kolekcję kapsułową Eytys x H&M, która będzie zawierała buty, odzież i akcesoria unisex dla dorosłych, a także modele dla dzieci. Bezpłciowa, bezkompromisowa, modna linia zawiera sneakersy i buty ze skóry, zamszu i bawełnianego płótna, a także kurtki, bluzy, spodnie i dżinsy z materiałów – takich jak bawełniany diagonal, skóra, nylon i denim.
Eytys x H&M
„Dzięki tej współpracy mamy nadzieję wprowadzić klienta H&M do naszej filozofii projektowania solidnej i bezproblemowej konstrukcji, w której funkcja i styl triumfują nad płcią. Kolekcja to proporcje – stworzenie wyraźnej sylwetki w stylu unisex, bawiąc się luźnymi sylwetkami i masywnym obuwiem architektonicznym. To pomysł Eytys o „ogólnym” wyglądzie, który ma podkreślać uczciwość, postawę i pewność siebie. „- Max Schiller, dyrektor kreatywny w Eytys.
Kolekcja Eytys x H&M tak jak wszystkie produkty Eytys będzie unisex. Bo dlaczego nie?
„Unisex design jest w naszym DNA, robimy to bez zastanowienia. A reakcja jest prawie zawsze pozytywna. Dla nas różnica między męskim ciałem, a kobiecym ciałem nigdy nie była problemem. Nasze ubrania i tak mają zupełnie inną sylwetkę „- mówi Max. Dlaczego zdecydowali się na współpracę z marką H&M? „Eytys zwykle nie był dla wszystkich i nigdy nie staraliśmy się zadowolić tłumów, ale wspaniale jest współpracować z H&M, aby więcej osób mogło odkryć naszą markę i to, na czym nam zależy”.
Eytys dla H&M
„Podziwiamy fakt, że Eytys wyglądają obstają przy swoich założeniach i początkowo podeszliśmy do nich z pomysłem stworzenia kolekcji obuwia. Ale po wstępnej burzy mózgów zdecydowano, że pełna kolekcja – buty, ubrania i akcesoria – pozwoli naszym klientom naprawdę doświadczyć całej estetyki marki i etosu. Dzięki tej współpracy chcemy zaoferować naszym klientom całkowity wygląd, który jest oparty na grubym obuwiu i świadomych proporcjach, które nie mają związku z płcią. „- Ross Lydon, pełniący obowiązki szefa projektowania odzieży męskiej w H&M.
Historia marki Eytys
Obaj założyciele urodzili się w latach 80. i dorastali w latach 90. w ramach Generacji Y – stąd nazwa marki. Wszystko zaczęło się od buta. A raczej jego braku. Max Schiller i Jonathan Hirschfeld – przyjaciele z dzieciństwa i założyciele szwedzkiej marki Eytys – byli razem na wakacjach w Japonii i marzyli o tym samym bucie: masywnych tenisówkach unisex, inspirowanym amerykańską marynarką wojenną w czasie II wojny światowej. Trzy tygodnie później zrezygnowali z pracy i rozpoczęli proces produkcji „Mother”, najbardziej znanego buta marki. Reszta to szwedzka historia mody.
Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach na całym świecie, a także w Internecie od 24 stycznia 2019.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.