Jesień 21 Reserved

Jesienna kampania Reserved to najważniejsze trendy sezonu zebrane w interpretacji stylistki Eweliny Gralak, a uwiecznione w obiektywach duetu Frankiewicz & Rożniata.

Jesień 21 Reserved

Miękkie, naturalne światło podkreśla wyraziste barwy oraz mnogość stylów i faktur, które w nadchodzącym sezonie zdecydowanie będą grać pierwsze skrzypce. To mieszanka różnych inspiracji. Otulające pikowane kurtki w mocnych kolorach, opartowski deseń psychodelicznej szachownicy, cięższe kraciaste marynarki zestawione z satynowymi bieliźnianymi topami i sukienkami łączy motyw przewodni: przyciągające się przeciwieństwa. Dlatego wyraziste zderzone jest z delikatnym, strukturalne z gładkim, a połyskujące z matowym. Stąd też pomysł na warstwowe nakładanie ubrań – swetra pod sukienkę z wycięciami lub spódnicy na spodnie, najlepiej o tym samym wzorze, co dodatkowo wzmocni efekt.

Buty i akcesoria na jesień 2021

Całość dopełniają akcesoria i detale: czarne i białe botki na grubej traktorowej podeszwie, kozaki z migdałowym noskiem, torebki w stylu lat 90., małe, zaokrąglone, na krótkiej rączce lub łańcuszku oraz duże kraciaste torby inspirowane bazarowymi, które wybieg podchwycił już po raz kolejny. Do tego bardzo modne falowane wykończenia dzianin, dekolty okrągłe i w kształcie serca oraz kontrastowe kołnierzyki. Typowo jesienną stonowaną kolorystykę uzupełniają soczyste odcienie różu, czerwieni, błękitu i zielonego.

 

Modelkami zostały Aliet Sarah i Mariam de Vinzelle. W magazynie „Love” pierwszą z nich okrzyknięto jedną z najważniejszych twarzy nowego pokolenia. Aliet karierę rozpoczęła w wieku osiemnastu lat, a już trzy lata temu pojawiła się na najważniejszych pokazach w Paryżu i Mediolanie. Mariam zadebiutowała w 2017 roku, od tamtej pory regularnie pracując na wybiegu, a także pozując w sesjach, również okładkowych, dla magazynów mody z całego świata.

Sesja Autumn 21 Campaign jest kwintesencją estetyki znamiennej dla prac Krzysztofa Frankiewicza i Aleksandry Rożniaty. Fotografowie na co dzień pracują w Londynie i Paryżu, realizując projekty dla największych domów mody oraz tytułów prasowych.

 

Ubrania z jesiennej kampanii będą pojawiać się w wybranych salonach marki Reserved oraz online na reserved.com od dnia 14.09.2021 r.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Używamy cookies, jak prawie każdy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Czytaj więcej