Mission Swim – stroje kąpielowe Ewy Chodakowskiej
MISSION SWIM to marka kostiumów kąpielowych stworzona przez Ewę Chodakowską, najpopularniejszą w Polsce trenerkę fitness, i butik APAPAT oferujący selekcję najlepszych światowych marek bielizny i strojów kąpielowych.
„Skąd pomysł na MISSION SWIM? Od lat wiele czasu spędzam zawodowo i prywatnie w bikini. Przez ten czas dostawałam wiele propozycji współpracy od rozmaitych marek. Ale nie chciałam wiązać się z jedną z nich, być tylko częścią kampanii reklamowej. Pragnęłam współtworzyć coś, w co głęboko wierzę, coś, co ma swoją misję, do której uda się przekonać kobiety, które spotykam na co dzień – fantastyczne, mądre, zaangażowane i ambitne. Takiego też mam partnera w tym projekcie – Apapat, miejsce, które łączy modę i najwyższą jakość z ciężką pracą, zaangażowaniem i miłością do detali” – mówi Ewa Chodakowska, współwłaścicielka marki MISSION SWIM.
Mission Swim – misja pomocy?
Za nazwą marki kryje się także chęć pomagania – dzielenia się sukcesem i owocami ciężkiej pracy z tymi, którzy jej najbardziej potrzebują. 10 zł ze sprzedaży każdego stroju będzie stale przekazywane na cele charytatywne. Wszystko ładnie i pięknie, jednak jeśli weźmiemy pod uwagę koszt jednego kostiumu (ceny kształtują się w granicach 395zł-595zł) kwota 10zł wydaje się nieco śmieszna.. no ale jak to mówią – lepszy rydz, niż nic 😉
Mission Swim – dla kogo stroje Chodakowskiej?
Pierwsza kolekcja marki została zaprojektowana, by podkreślić indywidualny styl oraz atuty kobiecej sylwetki. Marka MISSION SWIM powstała dla kobiet śledzących trendy, podróżujących, aktywnych, zainteresowanych zdrowym trybem życia, mających swój wyjątkowy styl i szukających równowagi pomiędzy jakością a ceną. Kostiumy zaprojektowano tak, by odnaleźć się i świetnie poczuć na każdej plaży świata – od luksusowej i festiwalowej w Cannes, poprzez klubowe klimaty na Ibizie, po lazurowe wybrzeże Karaibów i wydmy w Kołobrzegu.
MISSION SWIM to luksusowe materiały w oryginalnym designie. Marka przeznaczona jest dla tych, które nie boją się akcentować swojej siły i kobiecości. Oferuje kostiumy, które mają stać się elementem tej sfery naszego życia, w której dominują komfort, pewność siebie i relaks. Modele MISSION SWIM mają sprawiać, że dobrze się czujesz i chcesz czerpać radość z doświadczania każdego dnia w swoim życiu.
Mission Swim – gdzie kupić?
Kolekcja na lato 2018 składa się z dwóch części. Premiera pierwszej – minimalistycznej, eleganckiej ze sportową nutą – miała miejsce 7 czerwca. Druga – „young, cool and fun” pojawi się w lipcu. Każdy model MISSION SWIM dostępny jest w limitowanej ilości i w sprzedaży będzie tylko przez kilka tygodni. Marka jest dostępna w sklepie internetowym missionswim.com oraz w butiku Apapat w Warszawie.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.