Nowe pokolenie Material Girl
Po współpracy z firmą Dolce&Gabbana Madonna zapragnęła stworzyć własną kolekcję, a przy okazji wypromować swoją dorastającą córkę Lourdes. Wynikiem rodzinnej pracy jest kolekcja Material Girl w całości oddająca styl młodszej z pań.
Co znajdziemy w kolekcji? Ubrania i akcesoria inspirowane latami 80-tymi, które Lourdes podobno uwielbia. Kolekcja do złudzenia przypomina trendy, które panowały w czasach kiedy powstawał teledysk do „Material Girl” Madonny. Dziś możemy podziwiać je w nowej, odświeżonej wersji, która jest wizją 13-latki.
Czego w kolekcji nie zabraknie? Oczywiście ćwieków i łańcuchów, które uwielbia królowa popu. Nie zabraknie również młodzieńczego buntu dla szalonych nastolatek. Skóry, frędzle i drapieżna biżuteria zawrócą w głowie niejednej dziewczynce, gdyż to właśnie do paronastolatek kierowana jest linia duetu Madonna&Lourdes.
Kolekcja wyprodukowana została dla sieci sklepów Macy i zostanie oficjalnie wprowadzona do sprzedaży 3sierpnia bieżącego roku. Co ciekawe, ubrania tak sławnego duetu będą dostępne w wyjątkowo niskiej cenie. Wszystko dostępne będzie w cenie od kilkunastu do kilkudziesięciu dolarów. Tak, aby młode amerykanki mogły naśladować styl Lourdes.
Ambasadorką lini, która była skrzętnie ukrywana, została Taylor Momsen, znana z roli Jenny Humphrey w serialu Plotkara. Zbuntowana bohaterka serialu, który kochają nastolatki na całym świecie, doskonale nadaje się do roli promotorki rockowej linii gwiazdorskiej rodzinki.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.