Rożańcowy trend
Do Polski dotarł różańcowy trend, który jeszcze niedawno szokował nas u amerykańskich celebrytów. Polska jest krajem chrześcijan, którzy różańca używają do odmawiania modlitw, a tu nagle na salonach pojawiają się Olga Bołądź, Weronika Rosatti oraz Agnieszka Szulim z różańcem.. na szyi. Panie użyły go jako ozdobnej biżuterii, nie omieszkując przy tym wywołania medialnego skandalu. Ale o to chyba w tym wszystkim chodzi, prawda?
Celebrytki założyły różańce do casualowych strojów, na szczęście zrezygnowały z połączenia ich z eleganckimi sukienkami. Ten mały dodatek wywołał falę medialnych sprzeciwów, o wykorzystywanie religijnych motywów, aby ściągnąć na siebie uwagę. Jednak naszym zdaniem owe panie po prostu podążają za trendami zza oceanu – chcą być trendsetterkami różańcowej biżuterii w Polsce 😉
Odpowiedzią na różańcowy trend w Polsce jest kolekcja HolyMe polskiej marki me-like. Powyżej znajdują się zdjęcia kolekcji, znalezione przez nas w sieci. Marka wypuściła naprawdę ciekawą kolekcję, która idealnie wpisuje się w różańcowy trend. Widzimy tu religijną biżuterię wykonaną z drewna, kamieni, a nawet kryształków Swarovskiego. Zamówienia przyjmowane są na oficjalnym funpage’u marki.
Co wy myślicie o różańcowym trendzie? Czy różaniec dla was pozostanie elementem religijnego kultu, czy też zdecydujecie się pokazać z nim publicznie na szyi? Czekamy na wasze opinie!
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.