Bershka
Bershka jest jedną z najmłodszych marek grupy INDEX. Powstała w 1998 roku jako firma skierowana do młodych ludzi, którzy z pasją podchodzą do najnowszych trendów. W zaledwie dwa lata Bershka otworzyła 100 salonów i na stale wpisała się w światowy rynek mody. Dzisiaj, 12 lat później w 42 krajach znajduje się ponad 600 firmowych sklepów, z których łączna sprzedaż przekracza bilion euro!
Zobacz: Bershka Lato 2011
Zespół projektantów pracujący dla Bershka projektuje nowe kolekcje zgodnie z życzeniami i oczekiwaniami klientów, dlatego ubrania proponowane przez firmę są tak bardzo popularne. W sprzedaży dostępne są kolekcje zarówno dla kobiet, jak i modnych mężczyzn. Znajdziemy tu pełen zakres ubioru – od sportowego stylu, luźnego i miejskiego, aż do eleganckich kreacji. Ubrania zawierają się w dwóch głównych liniach: BSK, dla młodszych klientów, która uwzględnia ich zainteresowania i idoli oraz Bershka, dedykowana dla fanów najnowszych trendów.
Wielką zaletą marki Bershka są komfortowe salony, w których layout, muzyka, oświetlenie oraz zabudowa prowadzą do zaoferowania klientom najlepszej przestrzeni w odkrywaniu najnowszych trendów. Wszystkie elementy dekoracji projektowane są przez firmowych dekoratorów i zmieniają się wraz z sezonami. Ważną funkcję w butikach pełnią wystawy, na których znajdują się najważniejsze elementy najnowszej kolekcji. Z racji przyjaznych salonów wiele godzin w nich spędzają młodzi ludzie na całym świecie.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.