C&A
To się może wydawać niemożliwe, ale już w XVII wieku, pionierzy dzisiejszej marki, która jest jedna z wiodących firm branży odzieżowej na europejskim rynku, zaczęli przygodę z handlem oraz projektowaniem odzieży. Była to rodzina Brenninkmeyer, pochodząca z Mettingen w Niemczech, handlująca lnem i przeróżnymi tekstyliami. Natomiast sama marka powstała w 1841 roku, kiedy dwaj bracia (Clemens oraz August – stąd nazwa C&A) otworzyli swój pierwszy magazyn w mieście Sneek W Holandii.
C&A pierwszy sklep z kolei otworzyło w roku 1861 i było to wydarzenie rewolucyjne w branży. Dlaczego? Otóż dlatego, że punkt ten był pierwszym sklepem, w którym sprzedawał konfekcję w postaci gotowej odzieży, co więcej, w różnych rozmiarach – w tamtych czasach była to rzecz niespotykana. Dziś marka posiada 1192 sklepy w Europie (plus salony dla dzieci i kobiet) a zatrudnia ponad 34 tysiące kompetentnych i zawsze chętnych do pomocy, pracowników.
C&A ma filozofię, która przejawia się w tym, że produkt jest skierowany do szerokiego klienta, a nie dedykowany wąskiej grupie odbiorców. Moda, jaka jest oferowana, zawsze jest spod znaku najwyższej wartości, co nie przeszkadza włodarzom w tym, aby zaproponować przystępne i atrakcyjne ceny. I nie ważne, czy mamy do czynienia z promocją, czy też całkowicie nową kolekcją. Charakteryzuje się ona asortymentem komunikującym najnowsze trendy, nie odbiegając jednakże od propozycji klasycznych, stonowanych, ale zawsze rozpoznawalnych pod względem marki. Gdyż motto firmy brzmi: „Moda najwyższej jakości i za najlepszą cenę”.
C&A zadomowiła się w naszym kraju stosunkowo późno, jeżeli wziąć pod uwagę okoliczności i czas po obaleniu ustroju komunistycznego, bo w 2001 roku. Aczkolwiek w żadnym bądź razie nie przeszkodziło jej to w zbudowaniu prężnej sieci, która zyskała stałych i oddanych klientów.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.