KappAhl

Wszystko zaczęło się od handlu popularnym rodzajem okrycia wierzchniego, połączonego z przemyślaną perspektywą na biznes w branży odzieżowej. Cała jej filozofia działania oraz misja skierowana do klientów brzmi w słowach twórcy marki: „Umożliwiamy wielu osobom dostęp do prawdziwej mody”.

KappAhl, bo o niej mowa, powstała w 1953 roku. Jej założycielem i „człowiekiem-instytucją” jest Szwed Per-Olof Ahl. Otworzył on w Geteborgu sklep z płaszczami. Strategia sukcesu polegała na tym, że oferta charakteryzowała się bardzo dobrą jakością przy jej niskiej cenie. W celu promocji marki na obszarze całej Szwecji, założyciel postanowił zorganizować lokalne pokazy mody. Ten ruch okazał się przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę”, gdyż w ciągu 10 lat na terenie samej tylko Szwecji powstało 25 sklepów firmowych, natomiast koniec lat 60-tych zamyka liczba 50 salonów pod własną marką. Po kilku przejęciach i perturbacjach związanych z kryzysami w Szwecji, pewną i stabilną pozycję firma zyskała w 2004 roku, kiedy to została zakupiona przez Nordic Capital i Accent Equity Partners. Na dzień dzisiejszy przedsiębiorstwo, jak i jego produkty reprezentuje 350 sklepów odzieżowych i 4 800 pracownikami w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Czechach.

Kreacje i kolekcje firmy posiadają nordycki acz nie surowy klimat. Prostota i funkcjonalność każdego z wzorów nawiązuje do klimatów skandynawskich – praktycznych i niepowtarzalnych dla innego regionu. Firma posiada bardzo bogaty wybór zarówno dla kobiety, mężczyzny, jak i dziecka – stąd czasami mówi się o KappAhl „ubrania dla całej rodziny”. Będąc właścicielem takich marek jak: Body Zone, Creem, Kaxs, Madison Avenue, Motherline, Redwood, XLNT czy U.S Polo Association, sprzedawcy mogą zagwarantować klientom wybranie całej garderoby – od stóp do głów – nie wychodząc z salonu. Kolekcje uszyte są czasami z prostych materiałów, posiadają dopracowane ubrania, innym razem oparte są na klasycznym i eleganckim krawiectwie bądź tez na najnowszych trendach eksponujących sprane koszule czy zużyte wykończenia.

KappAhl na naszym, krajowym rynku,  rozpoczęła działalność w roku 1999. Od tego czasu bardzo intensywnie się rozwija i posiada stałą rzeszę oddanych klientów, ceniących dobry produkt, atrakcyjną cenę i odzież na najwyższym poziomie: zarówno projektowym, jak i wykonawczym. Dlatego też, marka posiada w naszym kraju 39 salonów niemalże w każdym jego zakątku, najważniejszym z punktu widzenia dotarcia do swoich odbiorców.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Używamy cookies, jak prawie każdy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Czytaj więcej