New Look
New look to jedna z marek będących aktualnie „na fali”. Znana i lubiana na całym świecie, nie tylko przez zwykłych ludzi, lecz również gwiazdy znane ze szklanego ekranu. Odkąd w 2009 został otwarty pierwszy polski salon New Look w Polsce – w CH Renoma we Wrocławiu – marka zyskała tysiące fanów również w naszym kraju.
Historia marki sięga 1969roku , kiedy to pochodzący z Indii Tom Singh, zapożyczając się u swoich rodziców, otwiera pierwszy butik New Look w Wielkiej Brytanii (Taunton). Towar w sklepie pochodził od dostawców z Bliskiego i Dalekiego Wschodu, dzięki czemu sprzedawany był po przystępnej cenie. Właściciel samodzielnie dbał o interesy swojego sklepu, który z czasem zmienił się w sieć sklepów w Anglii. Popularność marki oraz powodzenie w sprzedaży spowodowały chęć ekspansji na rynki zagraniczne. I tak w 1988 roku otworzono pierwszy zagraniczny butik, który mieścił się we Francji. Do 1994 roku marka New Look była dumnym posiadaczem 200 firmowych sklepów.
Z biegiem lat damska, podstawowa linia New Look poszerzona została o kolekcję młodzieżową (New Look Generation 1996), kolekcję męską (2003) oraz kolekcję dziecięcą (2006).
Rok 2009 był dla marki New Look rokiem prawdziwej ekspansji. Tylko w tym roku zostały otwarte butki w wielu krajach na całym świecie, m.in. Egipcie, Holandii, Stanach Zjednoczonych, a także Polsce.
New Look w Polsce
Pierwszy salon New Look został otwarty we wrocławskim centrum handlowym Renoma. W kolejnym roku flagowego sklepu doczekała się Warszawa (CH Złote Tarasy). Również w 2010 roku wybrano pierwszą polską twarz marki New Look – została nią Marina Łuczenko. W kolejnych latach otworzono kolejne butiki w Warszawie, Łodzi, Szczecinie, Kielcach, Katowicach, Gdyni i Bydgoszczy.
New Look – dla kogo?
Ubrania New Look kierowane są do osób kochających nowoczesną modę i pragnących stale być na czasie. Atrakcyjne ubrania w atrakcyjnej cenie – to hasło mogłoby przyświecać marce. W tym samym sklepie ubierze się cała rodzina – modna mama, dbający o wygląd tata i stylowe dzieciaki.
W 2011 roku marka New Look ubrała finalistów polskiej edycji programu „X Factor”. Efekt był powalający.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.