Konkurs Diverse
Marka Diverse ruszyła z nową kampanią promującą jeans pod hasłem „Front or back… Your choice!”. Jednocześnie dla sympatyków marki przygotowano konkurs, w którym do wygrania są dwie wycieczki, każda o wartości 4000 złotych.
Konkurs to uzupełnienie seksownej i wyzywające kampanii marki Diverse promującej jeans – „Front or back… Your choice!”. Aby wziąć w nim udział trzeba być fanem marki DIVERSE na portalu Facebook, następnie odwiedzić aplikację konkursową http://apps.facebook.com/front-or-back/ i wypełnić zgłoszenie dodając dwa zdjęcia w spodniach jeans.
Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze 20 finalistów (10 kobiet i 10 mężczyzn). Dwóch zwycięzców wybiorą fani marki DIVERSE w drodze głosowania. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 14 września.
Do wygrania są 2 vouchery na wycieczkę (jeden w kategorii kobiet, drugi w kategorii mężczyzn), każdy o wartości 4000 złotych, a także nagrody pocieszenia w postaci voucherów na zakupy w sklepach Diverse.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.