Beyonce w wiosennej kampanii H&M

H&M ma zaszczyt ogłosić nowe partnerstwo w swojej kampanii letniej –  z światową supergwiazdą Beyonce. Linia „Beyoncé as Mrs. Carter in H&M” kierowana jest do kobiet, które jednocześnie mają wiele wcieleń – są silne, wrażliwe, zmysłowe, zabane i zalotne, a przy tym są doskonałymi matkami i partnerkami. Ubrania z kolekcji reklamowanej przez Beyonce będą dostępne w firmowych salonach na początku maja. 

Beyonce w wiosennej kampanii H&M

Beyonce w wiosennej kampanii H&M

– Zawsze podobało mi się, że H&M koncentruje się na dobrej zabawie i modzie w przystępnej cenie. Uwielbiam koncepcję, nad którą pracowaliśmy wspólnie i która polega na zbadaniu różnych emocji kobiet symbolizowanych przez cztery żywioły – ogień, woda, ziemia i wiatr. Sesja odbyła się na przepięknej tropikalnej wyspie. Miałam wrażenie, że nagrywam wideo, a nie spot reklamowy – powiedziała Beyonce.

Beyonce miała wpływ na wygląd ubrań z linii sygnowanej jej nazwiskiem. W zmysłowej kampanii prezentuje letnie must have – plażowe sukienki, krótkie spodenki a przede wszystkim seksowne i kobiece bikini.. Nie zabrakło oczywiście bikini z frędzlami- baaardzo w stylu Beyonce.

25% ze sprzedaży ubrań z linii „Beyoncé as Mrs. Carter in H&M” zostanie przekazane dla kampanii WaterAid. 

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Używamy cookies, jak prawie każdy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Czytaj więcej