#iwillnotbedeleted

Czy wiesz, że.. w zeszłym roku, aż 115 milionów zdjęć zostało usuniętych z mediów społecznościowych z powodu beauty hejtu? Marka Rimmel wraz z kobietami z całego świata postanowiła walczyć z tym zjawiskiem w kampanii #iwillnotbedeleted.

Jako marka, sprzeciwiamy się ograniczonym definicjom piękna i wierzymy, że nikt nie powinien być ośmieszany, osądzany ani krytykowany za to, jak wygląda lub w jaki sposób wyraża siebie.

Marka Rimmel mocno wierzy w to, że każdy ma prawo do eksperymentowania i wyrażania siebie poprzez makijaż oraz pozostawania w zgodzie ze sobą, nie obawiając się osądów, krytyki ani ośmieszania. Dlatego też, aby zgłębić problem beauty hejtu, zleciliśmy wykonanie międzynarodowego badania opinii oraz rozpoczęliśmy współpracę z organizacjami pozarządowymi: na poziomie globalnym z Fundacją Cybersmile, a w Polsce z, prowadzącą Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży, Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Naszym wspólnym celem jest zwiększanie świadomości oraz zwalczanie zjawiska beauty hejtu.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Używamy cookies, jak prawie każdy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Czytaj więcej